رویدادها آرشیو خبر ها
شوخی جنجالی ایجنت سنگربان اسطوره‌ ای یووه

شوخی جنجالی ایجنت سنگربان اسطوره‌ ای یووه

اظهارات غافلگیرکننده مدیر برنامه‌های سنگربان اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس در گفتگو با یکی از رسانه‌های این کشور هرچند به صورت شوخی و مزاح بیان شده است اما بازتاب‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ورزشی داشته است. سیلوانو مارتینا مدیر برنامه‌های جیانلوئیجی بوفون با اشاره به شایعه پیوستن موکلش به لاتزیو درپی حضور در شهر رم، در گفتگو با cittaceleste گفته است:

 

بله جی‌جی در رم است و این حضور یک روزه تنها برای انجام پاره‌ای از کارهای شخصی بود و هیچ ارتباطی با مذاکره با هیچ باشگاهی ندارد. شنیدن خبر مذاکره او با لاتزیو شایعه‌ای شگفت‌انگیز و البته غیر واقعی است. لاتزیو اول باید استراکوشا را در فهرست فروش قرار دهد و بعد برای مذاکره به سراغ جی‌‎جی بیاید (با خنده) در عین حال اما خبر علاقه‌مندی پورتو و تمایل آنها برای به خدمت گرفتن بوفون را تأیید می‌کنم. فعلاً که او هیچ تصمیم مشخصی نگرفته و مذاکره با پورتو نیز وارد مراحل اجرایی نشده است.

 

بوفون 41 ساله پس از جدایی و وداع با یوونتوس و پس از حضوری یک فصله در باشگاه فرانسوی پاریسن‌ژرمن، در هفته‌های اخیر از احتمال بازگشت به فوتبال ایتالیا و یا حضور در باشگاهی دیگر در اروپا (همچون پورتو) خبر داده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: